Subject: FW: Melliste staadioni juurdepääsutee ja jalgtee
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 17:55:54 +0200

Tere!

Saadan projekteerija vastused Transpordiameti  poolt soovitud aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kalver Künnapuu

Ehitusspetsialist

Kastre vald

+372 5306 3223

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 23, 2025 2:32 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: 'Tõnu Muru' <[email-masked]

From: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, January 20, 2025 4:31 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Tõnu
Muru <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Johan Erik
Levertand | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Melliste staadioni juurdepääsutee ja jalgtee

Tere!

Saadan vastused küsimustele.

1.	Projektlahendus näeb asendiplaanil näidatud ulatuses ette
asfaltbetoonkatte ja killustikaluse uuendamise (5 cm AB surf + 20 cm
killustikalus). Selles ulatuses, kus on olemasoleva katte peale näidatud
Konstruktsioon 6, muudetakse projektlahenduse järgselt vähesel määral
vertikaalplaneeringut ning konstruktsioonikihtide korrektsete paksuste
tagamiseks uuendatakse ka killustikalust. Vertikaalplaneeringu muutmise
põhjuseks on garanteerida sademevete äravool olemasoleva ja
projekteeritava katte piirilt. Sademeveed voolavad ootepaviljoni esiselt
kõnniteelt projekteeritavale kergliiklusteele (riigiteest eemale).

Kõrguslikult järgib lahendus olemasolevat olukorda ning muutub
minimaalselt – eesmärk on pigem kokkuviimisel ehitaja tööd hõlbustada.

2.	Kas oleks aksepteeritav lahendus, kus tõstame bussipeatuse märgi
ootepaviljoni suhtes ettepoole olemasolevale mastile? All piltidel
tähistatud ettepanekus mainitud valgustimast, kuhu võiks liiklusmärgi
paigaldada. Ootepaviljonist eespool asuv valgustimast asub bussipeatuse
täisosas ning sellisel juhul ei pea liiklusmärgi ümber tõstmiseks
paigaldama eraldi liiklusmärgiposti.

Juhul kui antud lahendus ei sobi, kas oleks võimalik viidata mõnele
juhisele või pakkuda välja variant, mille järgi LM 541a bussipeatusesse
paigutada?

3.	Näitame kaabli kaitsmise rajatava kergliiklustee ulatuses

4.	Vormistame IKÕ joonised, kui saame projektlahenduse
kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Tõnu Muru <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 20, 2025 3:45 PM
To: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Melliste staadioni juurdepääsutee ja jalgtee

Tere Erkko!

Transpordiamet ei kooskõlastanud projekti.

Edastan Transpordiameti küsimused. Palun abi vastuse vormistamiseks.

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 20, 2025 3:09 PM
To: Johan Erik Levertand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Melliste staadioni juurdepääsutee ja jalgtee

Tere

Meile on esitatud ehitusloa eelnõu menetluses (menetlus 469071) Melliste
staadioni juurdepääsutee ja jalgtee.

Eelnõu aluseks oleva projekti järgi on kokkupuude riigiteega nr 45
Tartu-Räpina-Värska tee km  lõigus 16,785-16,794 bussipeatuses Melliste
(riigitee vasemal küljel).

Projekteeritud on jalgtee ühendu bussipeatusega.

Küsimused on siin järgmised:

1.	Näidatud on bussipeatuses olemasoleva ooteala ja jalgtee osaline
ümberehitamine. Näidatud on  olemasoleva osa peale  konstruktsioon 6.

Kas see tähendab seda, et olemasoleva mahu osas ei toimu mitte katte
uuendamine vaid selle ehitus koos killustikalusega?

2.	Näidatud on bussipeatuse märgi ümbertõstmine. Bussipeatuse märk
asub täna bussi peatumise juures/ees, bussi esinurga juures.

Sealt edasi lõpeb juba patuse täisosa ning algab kiiluosa.

Bussipeatuse märki ei saa tõsta bussipeatusest välja, olemasoleva
valgustusmasti külge. See ei ole nõuetekohane.

3.	Olemasoleva madalpingekaabli jäämisel rajatava jalgtee alla tuleb
ette näha kaabli kaitsmine.

Riigitee teemaakinnistul on lubatud minimaalne tugevus 1250 N

4.	Riigitee teemaakinnistule projekteeritava jalgtee ja tehnovõrkude
osale tuleb esitada IKÕ plaan. IKÕ joonised palume vormistada vastavalt
meie juhendile (lisan näidise manusena kaasa).

Täiendatud ja korrigeeritud lahendus palume esitada ennem ehituloa eelnõu
uuesti kooskõlastamiseks esitamist meile ülevaatamiseks ja
kooskõlastamiseks e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.